kertészet

Az elmúlt évtizedekben a vásárlási szokások jelentősen átalakultak – az üzletek és szolgáltatók személyes felkeresése helyett a többség online választja ki és rendeli meg a termékeket, szolgáltatásokat.

Úgy tűnhet, a cégek ma előnyös helyzetben vannak, és az üzleti sikerhez elegendő az online jelenlét, ám az is tény, hogy manapság sokkal nehezebb kitűnni a „zajból”, és elnyerni a célcsoport bizalmát.

Mit tehetsz online kertészetként vagy kertépítő cégként, hogy a vevők téged válasszanak? Erre adunk néhány szuper tippet.

Vevőként is nehéz dönteni

Bár bizonyos szempontból awebáruházak és az interneten megrendelhető szolgáltatások megkönnyítették a vevők életét, lássuk be, régen jóval egyszerűbb volt rábukkanni a megbízható cégekre, hiszen nem sok tucat, hanem csupán néhány vállalat közül válogathattak a vevők, amelyekről kellő információ és tapasztalat állt rendelkezésre.

Ma azonban nem egyszerű a széles kínálatból választani, és személyes kontakt nélkül dönteni egy termék vagy egy szolgáltatás megrendeléséről.

Fontos azonban, hogy az online térben nemcsak vásárolni, hanem tájékozódni is lehet, és némi utánajárással könnyedén meg lehet győződni a kiszemelt kertészet vagy kertépítő cég megbízhatóságáról.

Ez az, amire vállalkozóként jó, ha alaposan felkészülsz!

Mit tehetsz cégként, hogy elnyerd a vevők bizalmát?

Egy marketing ügynökség rengeteget segíthet abban, hogy tudatos, megfelelő kommunikációval elérd a célcsoportot, és elnyerd a bizalmát, a szimpátiáját, és szakértőként tekintsenek rád.

Persze, saját erőből is szuper eredményeket érhetsz el, ha a következő marketing eszközöket ügyesen alkalmazod:

Áttekinthető, informatív céges weboldal

Ha van egy céges honlapod, azon nemcsak a nyitvatartási idődet és az elérhetőségeidet jelenítheted meg, hanem számos más információt megoszthatsz a legkülönfélébb tartalomtípusok segítségével, amelyek segítenek abban, hogy pozitív képet alakíts ki a potenciális vevőkben, s végül téged válasszanak.

Érdemes azonban odafigyelni arra, hogy a weboldal technikailag megfelelő és átlátható, logikus felépítésű legyen.

Tartalomgyártás

Egy jó bloggal, melyen releváns, értékes információkat tartalmazó cikkeket teszel közzé, hitelessé válhatsz, és elnyerheted az olvasók kötődését, hiszen ezekkel a kontentekkel mindennapi problémáik megoldásában segíted őket.

A szövegeket feldobhatod képekkel, de akár beágyazhatsz videókat is.

Ha már a videóknál tartunk, tudnod kell, hogy ma a multimédiás tartalmak a legnépszerűbbek, ezért a videó készítést nem érdemes kihagyni a marketing mixből!

Minőségi videókkal mindenki nyer – a vevők gyorsan és egyszerűen jutnak hozzá az őket érdeklő információkhoz, a cégek pedig könnyebben elérhetik általuk a célcsoportot, és adhatnak át akár bonyolultabb információkat is, ráadásul a videó több érzékszervre, sőt az érzelmekre is képes hatni, így ezzel a tartalomtípussal gyakorolhatsz a legnagyobb hatást az emberekre.

Számos olyan videós műfaj van, amely kiváló eszköz a bizalom és a szimpátiakialakítására, ezáltal pedig a márka erősítésére is.

Ilyen a cégbemutató és a rendezvényvideó, az image film, de a folyamatot bemutató videókkal is elérheted mindezt, hiszen általuk betekintést engedsz az érdeklődők számára a „színfalak mögé”.

Referenciák, partneri kapcsolatok feltüntetése

Ne felejtsd el a honlapodon feltüntetni a partnereidet és a referenciáidat is, hiszen ezáltal is hitelesebbé válsz a látogatók szemében, ráadásul potenciális vevőid látni fogják, mire számíthatnak, ha tőled vásárolnak.

Közösségi média

Az emberek többsége aktívan használja a közösségi oldalakat, így, ha sok embert akarsz elérni, mindenképpen légy jelen a social mediában!

Ossz meg aktualitásokat, mutasd be az új termékeidet, szolgáltatásaidat, esetleg hívd fel a figyelmet az új videókra vagy blogbejegyzésekre!

Ezekkel a posztokkal is szorosabbra fűzheted a kapcsolatodat a célcsoporttal.

Szabj mindent a célszegmensre

Fontos, hogy minél többet megtudj a célcsoportodról, és szabd rájuk a tartalmakat, a stílust, illetve elsősorban azokra a csatornákra fókuszálj, ahol ők is jelen vannak!

A felsorolt lehetőségeken túl számos más eszköz és módszer áll rendelkezésedre a célcsoport megnyerése érdekében.  A lényeg, hogy tudatosan, magas színvonalon alkalmazd őket. Ha pedig segítségre van szükséged, átadhatod a feladatot egy marketing ügynökségnek.

Kép forrása: Unsplash.com / Szerző: Man Chung

Hirdetés (X)


Profigazda.hu - Gazdabolt

Hirdetés


Profigazda.hu - Gazdabolt

Hirdetés

Friss cikkek innen:Mozaik

Comments are closed.